37. Þis kyng lay at Camylot vpon Krystmasse
38. Wiþ mony luflych lorde, ledeȝ of þe best,
39. Rekenly of þe Rounde Table alle þo rich breþer,
40. Wiþ rych reuel oryȝt and rechles merþes.
41. Þer tournayed tulkes by tymez ful mony,
42. Justed ful jolile þise gentyle kniȝtes,
43. Syþen kayred to þe court caroles to make.
44. For þer þe fest watz ilyche ful fiften dayes,
45. Wiþ alle þe mete and þe mirþe þat men couþe avyse;
46. Such glaum ande gle glorious to here,
47. Dere dyn vpon day, daunsyng on nyȝtes,
48. Al watz hap vpon heȝe in hallez and chambrez
49. Wiþ lordeȝ and ladies, as leuest him þoȝt.
50. Wiþ all þe wele of þe worlde þay woned þer samen,
51. Þe most kyd knyȝtez vnder Krystes seluen,
52. And þe louelokkest ladies þat euer lif haden,
53. And he þe comlokest kyng þat þe court haldes;
54. For al watz þis fayre folk in her first age,
55. on sille,
56. Þe hapnest vnder heuen,
57. Kyng hyȝest mon of wylle;
58. Hit were now gret nye to neuen
59. So hardy a here on hille.
Buy me a Coffee! If you find this post or this site interesting, and would like to see more, buy me a coffee. While I may actually buy coffee, I’ll probably buy books to review.